2012. október 27., szombat

Nincs mit tenni (majdnem) elszállt az ihlet;-)))

Ez tényleg így van! Teltek a napok, sőt a hetek és nem volt ötlet, elképzelés és semmi!
Nehéz ezt szavakba önteni.
Többféle okból kezdtem el blogot írni anno, de talán az egyik legfontosabb az volt, hogy imádok barkácsolni, sütni főzni, imádom Kis Mazsolát, a családomat és ezt meg szerettem volna osztani másokkal is. Több, mint egy évig azt hiszem elég jól ment. (no nem vagyok egy csili és vanília, vagy más híres blogger:-))))) Élveztem és örömömet leltem benne!
Aztán valami történt és már nem volt kedvem este leülni a géphez, nem volt kedvem barkácsolni. Jó, azért főztem (a családom azt hiszem kitért volna hitéből, ha nem teszem!!!), neveltem és próbálom nevelgetni Kis Mazsolát (a családot nem;-)))))). Tettem a mindennapi szokásos dolgokat: mostam, főztem, takarítottam, gyereket neveltem. De más már nem fért bele az időmbe :-(((((. Vagy legalább is úgy éreztem! Este fáradtan az ágyba dőltem, volt, hogy napokig nem néztem meg még az emileket sem..... Igazából nem találtam a magyarázatot...., nem találtam magamat.
Aztán egy este megvilágosodtam. (ó milyen nagy szavak...) Szóval, rájöttem, hogy az ég adta egy világon semmi bajom sincsen (hálaistennek). Kicsit kiégett a lelkem, kicsit sok minden történt velem, pontosabban velünk, és sok minden vár ránk a következő évben. Igen, kicsit megijedtem, kicsit félek. Erre a lehető legrosszabban reagáltam. Bezárkóztam. Magamba.
Majd aztán rá kellet jönnöm, hogy tennem kell valamit! Most mikor írom ezeket a sorokat éppen magamba gyömöszöltem egy rakás kekszet (teljes kiőrlésűt :-)))), Ja és jó pár kanál mogyoróvajat . Ó nem is akarom tudni a kalória értékét..... De jobban érzem magamat! Hiába a boldogság hormon az kell!
Szóval nem adom fel és tovább lépek! Szembe nézek a nehézségekkel és a feladatokkal.  Közben barkácsolok, sütök, főzök és jól érzem magam!!! Ja és természetesen mindezt megosztom veled Kedves Olvasom! Bocsáss meg, hogy ilyen sokáig gyengélkedtem és nem jelentkeztem!

Közben még azt is elfejtettem megosztani, hogy végre lefogytam a terhességem előtti súlyomra! (közel 2 év alatt MÍNUSZ 30 kg) Szóval abszolút sikeres a KILÓFALÓ ÉLETMÓD! (ez a mostani kekszes mogyoróvajas kilengést megbocsátom.....) Tovább folytatom és még megszabadulok 10 kg-tól!!!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése