2012. október 31., szerda

Égető!!!!!!

Már régóta kacérkodom az édes csili gondolatával. Én imádom az erőset, csípőset.Hmmm. Bár bevallom a terhességem alatt és a szoptatás alatt nem ettem csípőset. De most már nem tudtam ellenállni! Imádom, ha csípőset, erőset. Készítettem paprika lekvárt. Tényleg még azt sem mutattam meg!!!!
Kicsit kutattam, kerestem. Találtam Nigella oldalán egy chilis zselét! Ezt alakítottam át kicsit!!
De annyira JÓÓÓÓÓ!


Édes, chilis zselé



Hozzávalók:
30 dkg pritamin paprika, chili ízlés szerint, fél dl 20 % ecet, 5 és fél dl víz, 1 kg cukor (igen ez sajnos nem fogyókúrás recept:-))))), 1 tasak 1:1 lekvárbefőző

1. A paprikát öszzeturmixoljuk.
2. Az ecetet összekeverjük a vízzel, cukorral és sziruppá főzzük a lekvárbefőzővel.
3. Majd hozzáadjuk a paprikapépet és még főzzük, míg egészen sűrű nem lesz. Egy csepp lekvárt teszünk egy tányérra, picit várunk, ha szépen zselésedik, akkor már tehetjük is üvegekbe. Fejre fordítjuk, konyharuhába csavarjuk és gyerünk a száraz dunsztba (Kis Mazsola kis takarójából épített kis kuckó:-))))
 Hmmm, de jó lesz a karácsonyi pulykához!!! (ha megéri ;-)))))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése