2011. szeptember 25., vasárnap

Január, február...

Egy újabb kis meglepetés kis mazsolának. De azt hiszem mindenkinek nagyon tetszik a családban.
Az első emlékeim még az óvodából való erről. Ott lógott a falon, büszkén mutatva, hogy milyen hónap és évszak van. Egy fa mutatta az évszak jellegzetességeit.
Kis mazsoláét kissé tovább gondoltam és már kiemelkedik a 3 dimenzióba is.
Találtam helyben egy kis boltot, ahol szuper kis hozzávalókat találtam. Ez  nám más, mint a hónap soroló.
Nem kellett mást tennem, mint egy nagy kört rajzoltam (egy nagy tál segítségével), majd egy kisebbet a közepébe (kisebb tál segítségével). Majd elnegyedeltem. A külső körívet pedig felosztottam 12 részre. Ide beleírtam a hónapok nevét. A negyed cikkekbe pedig rajzoltam 1-1 fát az évszaknak megfelelően.

Kiszíneztem... Majd jön a lényeg. Apró kis díszeket ragasztottam rá. A tavaszhoz pici katicát, lepkét,
 a nyárhoz apró kis almákat, körtéket, kis filc virágot, a őszhöz mini sütőtököt, makkocskákat, a télhez pedig papírzsepiből készült hógolyókat.
Tavasz

Nyár


Ősz

Tél

A mutató pedig egy helyes kis madárijesztőből készült milton kapoccsal.
Kis mazsola még nem látta, majd beszámolok róla.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése