2011. szeptember 27., kedd

10 perc barkácsolás

Igen, ma kis mazsola ennyit hagyott nekem. Bezzeg séta közben csak hajtogatta:
-Ott isz, ott isz, Ana gesztene. (Mazsola után szabadon: Ott is és ott is van még gesztenye anya!!)
Természetesen ezt olyan hangosan tette, hogy az út másik oldalán is lehetett hallani.
Így anya serényen hajlongott és szedegette a gesztenyéket.
Különösen vonzódom hozzájuk. Kézbe fogva olyanok akár egy drágakő. Selymes tapintásuk megnyugtat. Tálba helyezve, pedig békességet hoz a lakásba.
Talán ezt érezte meg mazsolácska is. De őt nem járta át a nyugalom, olyan izgága volt, hogy 5 percig tudtam csak az imádott gesztenyéimmel foglalkozni.
Kerestem egy szép tálat, beletettem a gesztiket, nyárfa gubót, egy kis pot-pourrit és kész! Majd jöhet a fotós!
Ja az is én vagyok!! :-))))
Íme hát a kedvencek:



A mamától haza felé tartva virágot szedtünk. Virágot lopni, ugye nem bűn! Persze a mamától is kaptunk!!! Gondoltam, ebbe a tálba lehet mást is tenni. Az eredeti ötletet egy régi Praktika újságban láttam. Ezt ki kell próbálni mindenkinek! Nem kell hozzá nagy tál, egy kis műzlis tálban is jól mutat! Találtam úszógyertyát és már kész is a romantika....



Kis műzlistálban a csoda


Egy kis makroooo
Egy csokor virág drága anyukámnak!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése