2011. szeptember 20., kedd

Ki kerültünk a faliújságra

Már régen szerettem volna, egy olyan faliújságot, ahol mindhárman: kis mazsola, apa és én is kint vagyunk. Korábban kerestem is már képeket, érdekes dolgokat, de valahogy nem készült el.
Tegnap azonban újra belefogtam.
Kivágtam kartonlapokat, kinyomtattam a szükséges dolgokat, majd elindultam a lakásban keresni mindenféle kacatot, ami érdekes lehet.
Találtam egy mini tábla csokit is. Az kell végszükség esetén!! Feltétlenül.
Kis mazsola első kis tipegőjét, pontosabban az egyiket a másik kabalaként van az egyik nagyinál. Az első és egyben utolsó cumi, mert az én kisfiam nem volt hajlandó elfogadni a műanyag csali cumit. (csak az eredeti jó!! :-)))))))
Apa mindig nyúz egy rendes bevásárló céduláért, hát most az is elkészült.
Ja és a legfontosabb: egy kívánságokat gyűjtő boríték. hiába nyakunkon a KARÁCSONY!

Íme hát:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése