2011. szeptember 26., hétfő

Egy kis megjegyzés...

Kedves ismerőstől kaptam ezt a levelet!

Szia!
tényleg gratu a blogodhoz, no meg a 90 napos diétád nem mindennapi eredményéhez...lehet nekem is el kéne kezdenem...
további sok sikert, kitartást! aztán írj ám a blogba, mert olvasom mindig és nagyon tetszik, sok mindenhez tudsz kedvet csinálni. igazi kreatív anyuka vagy, s a gyerkőc tényleg a legfontosabbat kapja odafigyelést, szeretetet, törődést, s igazi, kézzel készített dolgokat, időt, energiát, türelmet nem sajnálva, mindenre maximálisan odafigyelve, s még a blogra is van időd, fogyózásra is van önuralmad! igazi példakép vagy! csak így tovább! én egyenlőre nem érzem, h. bármilyen diétába bele tudnék kezdeni, de a bűnözések+szénhidrát napok igazán kedvemre valók
minden jót: Andi.


Nagyon köszönöm az elismerést! Nagyon jól esik! Tőled kaptam az elsőt!!! (remélem nem az utolsót :-)))))))))))))))) Igyekszem mindent megtenni, annak érdekében, hogy ne csak engem szórakoztasson a blog, hanem mindenkit aki olvassa.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése