2011. szeptember 12., hétfő

Megmásztam a Himaláját...

Hiába, mi NŐK egyik nap megmásszuk a Himaláját, vagy legalább elhordjuk azt.  A másik nap, pedig nemhogy hegyet mászni de még a mosogatni sincs kedvünk. Ami persze nem azt jelenti, nem tesszük meg a dolgunkat, de egyik nap visz a lendület minket, a másik nap pedig nagyon kell magunkat noszogatni. Kérem szóljon valaki, ha nála nem így működik...
Kora reggeltől dolgozunk késő estig.
Elkészítjük a reggelit, tízórait, útnak indítjuk a gyerekeket. Főzünk, mosunk, takarítunk, ellátjuk az egész családot, gyermeket nevelünk stb, ja és közben főállásunk is van.
Jelen esetben kis mazsola és én itthon vagyunk, apa korán reggel elmegy itthonról dolgozni.
Délelőtt takarítunk, bekapcsoljuk a mosógépet, teregetünk, ebédet főzünk, természetesen mindent együtt csinálunk. Elvégre látnia kell mazsolának, hogy hogyan is kell csinálni ezeket a dolgokat. Persze még nincsen ellenére a takarítás. Addig amíg az történik amit Ő akar semmi baj. Nekem "csak" annyi a dolgom, hogy közben mindet megcsináljak, míg Ő "dolgozik". Kissé mulatságos lehet ez kívülről, de működik.
Kis Mazsola vadul rángatja a porszívó csövet, miközben én gyorsan gyorsan pakolok mindet, majd megkaparintom a porszívót egy picit és a tornádó módjára felszippantom az oda nem illő dolgokat.
Majd, ha már nem bírja szegény porszívó (vagy én ) a strapát, akkor leülünk kicsit kirakózni, mesét olvasni, autózni, rajzolni stb. A játékok tárháza hatalmas.... közben, lehet, hogy elmegyünk a játszótérre, esetleg a postára, természetesen  be is vásárolunk.
Közben lopva valami ebédet is főzünk. Persze a nagyi sokat segít, és meglep minket valami finom ebéddel, akkor az a lépés kimarad, csak JÁTÉK VAN.
Ebéd után jön a nap legnyugisabb része. Ilyenkor van a délutáni alvás idő!!  Mazsola baba alszik kb 1 - 1,5 órát.  Nos ez sem mindig igaz. Előfordul, hogy baba pörög, mint akit felhúztak alvás helyett.
Alvás idő után pedig újra játék, séta a másik mamához. Ott persze újra játék, játék, játék.
Majd itthon vacsora főzés és készülődés az esti fürdetéshez.
AJAJ, no hát az sem egyszerű. Néha sity-suty megvan, néha pedig sokáig tart és nehézkes. Fürdés után aztán jön a lefekvés. Próbálunk aludni, mármint kis mazsola, én szerintem legalább fél órával korábban el tudnék aludni, mint baba. Dehát nem nekem kell aludni.
Majd végre jön a nap vége. Este, zuhanyzás és ágyikó!!!!
Majd következő nap minden kezdődik előlröl.
A mai éppen az a nap volt, amikor izomlázam volt a hegymászás után és a mosogatni való is ott maradt a konyhában. Hiába:
A MAI NAP EGY JÓ NAP, DOLGOZZUNK MAJD HOLNAP!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése