2011. szeptember 6., kedd

Organza szaloncukor

A mai időjárást tekintve nem mondhatnám, de az előrejlezések alapján (no meg a békák..)
feltartóztathatatlanul itt van az ősz a kertek alatt. Nincs mit tenni, ahogy a papa mondja megjöttek az emberek: szeptember, október, november, december.
Így hát nekiláttam (nem teljes gőzzel) elrakni a nyári ruhákat, és lassan, de nagyon lassan előszedni a vastagabb darabokat.
Majd arra jutottam, hogy szörnyű szekrényszaga van a ruháknak. Valamit tenni kell!
Pakolás közben kezembe került az organza függönyeik maradékai is. AHA...
Kell még egy kis pot-puri.

Kivágtam egy kb 30-40 cm téglalapot az organzából, a közepébe tettem a pot-purit.


Majd feltekertem, mint egy szaloncukrot és összekötöttem egy szalaggal.

Ráakasztottam a válfára és irány a szekrény...

Csináltam világosabb színben is.
Hm, de isteni az illat!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése