2011. szeptember 3., szombat

Ígéret szép szó...

Az elmúlt napokban tettem néhány ígéretet, most megvalósítom.
1. Ígéret
 Mi is lett a sárga paradicsomból?

Hát persze, hogy paradicsomlé... Egy igazi érdekesség, különlegesség. Napsárga, ragyogó, sűrű szirup. Sűrűbb, mint a piros párja.
2. Ígéret
Mi is van a dobozkában?

A dobozkában házi készítésü körömvirágkrém van, Maria Treben receptje szerint.
Íme a recept:
Hozzávalók:
Két összmarék körömvirág (levél, szár és virág is)
Fél kg jó minőségű disznózsir

Elkészítés:
1. A körömvirágot összevágtam. A disznózsírt egy megfelelő méretű edénybe felforrósítottam.
2. A körömvirágot a forró zsírba dobtam, hagytam egy picit secegni, mint a rántott husit.
Majd elzártam és másnapig állni hagytam.
3. Másnap felolvasztottam és egy sűrű szövésű anyagon átszűrtem, majd egy csinos kis dobozkába tettem, mint ahogy már beszámoltam róla.


"rántott" körömvirág

1 nap pihenésre ítélve:

3. Ígéret
Újabb aszalós project..
Végre megaszóldni látszik a pardicsom.
Ilyen volt:
Ilyen lett:


Beletettem egy kis üvegbe és felöntötem olivaolajjal.
Valami igazán finomat akarok belőle főzni kis mazsolának és apának. Ajaj, megint egy újabb ígéret...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése