2011. szeptember 7., szerda

Iskolakezdés margójára 2 rész.

Borsika

Folyt. köv.:
Péntek volt, délután volt én meg olyan mérges voltam, hogy jobbnak láttam eldugni magam elől a telefont.(Ez megy mérgelődés nélkül is, mert lerakom valahová,és 1perc múlva már nem találom) A telefon helyzetét javította, hogy kis megszakításokkal egész nap feküdtem a migrénes fejfájásommal! Az sem volt túl egyszerű!!! Ha valakinek van valami ötlete, hogy mit kell ilyenkor tenni a túlélésért akkor kérem szóljon,mert én beszedtem egy fél patikát, de semmi nem hatott...de vissza az iskolához. Én, aki köztudottan simán átlépek mindenen, és közben még be is szólok, most gondolkodóba estem! Hát ezt hétfőn le kell rendezni, és bevinni a nyári leckét! Vasárnap este eszembe is jutott, hogy el ne felejtsük bepakolni. Hát, nem találom...Ezen ugyan nem csodálkoztam, mert hihetetlen tehetséggel pakolok el úgy, hogy tutira meglegyen...és azért akármennyire is fejlett a technika, a munkafüzet nem felhívható a másik munkafüzettel:)) Laza 1óra keresés után meglett,és a táskában várta az eredményt...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése