2011. szeptember 6., kedd

Az iskolakezdés margójára

Borsika
 
Szeptember 2. Nagy várakozással ment az én kisfiam iskolába, mert reggel még azt a megjegyzést is eleresztette,hogy "Anya,én már úgy vártam a ma reggelt, hogy iskolába menjek"!!! Én ezen a megjegyzésen felbuzdulva fogtam magam és gyorsan felöltöztem, hogy elkísérem a suliba. Nem baj, ha lát néha a tanítónéni és nem csak tudja, hogy vannak szülei a gyereknek hanem látja is...
Bementem, megkérdeztem, hogy minden rendben van-e a felszereléssel, és abban a tudatban mentem haza, hogyelvileg minden oké.
Ennek örömére délután amikor mentem az iskolában azzal a hírrel fogadott, hogy kapott egy 1-est. A kismértékben feledékeny gyermekem nem vitte el magával a matekos munkafüzetet amit a nyáron kellett befejezni. folyt köv....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése