2011. szeptember 4., vasárnap

Ide nekem sok sok SZÉNHIDRÁTOT!

Végre! Ma megint szénhidrát napon van. Imádom.  Ha apa megkérdezi ma milyen napod van, halkan csak annyit mondok: SÜTI!!!!! Igaz, nagyon szeretem a fehérje napot is, na jó meg a keményítő napot, vagy ahogyan én hívom a burgonya, vagy szerényebb nevén a krumpli napot is.
No de a süti, az süti.
Azt hiszem ebből a pár sorból világosan kiderül, hogy a 90 napos diétára fogtam magam. Jelentem már majdnem a felénél tartok. A 42. napnál. Kis számítást végeztem kb. 6 hete csinálom. Pontosan 6 hete, és már 8 kg-mal kevesebb a súlyom. Pedig a Süti napon sokat vétkezem, mégis jól megy. Igaz, 2 hétig meg sem mozdult a mérleg digitális nyelve, vagy inkább volt, hogy többet mutatott a kelleténél. De nem adom fel,.
Nagy céljaim vannak, de már így is minden ruhába bele férek, amibe a terhességem előtt. Ez már hatalmas eredmény, de én nem érem be ennyivel. Még többet szeretnék......
No de elkalandoztam. A Szénhidrátnál tartottam. Ma sütöttem egy kis meglepit magamnak. No, de ennyire nem lehetek süti éhes. Természetesen a család többi tagja is kap belőle (egy picit). Elvégre ŐK ehetnek mást is. :-))))))
Hmmmm, finom szedres, almás, körtés süti!!!!

Hozzávalók:
1 csésze sima liszt, 1 csésze rétes liszt, 1 csésze búzadara, 2 csésze aludttej (vagy kefír, de én beleszerelmesedtem a házi készítésű aludtejbe), 1 csésze olaj,  1 csésze kristálycukor, 3 egész tojás, 1 sütőpor, csipet só, 1 csipet kurkuma, 10 dkg cukor, 1 csapott evőkanál fahéj a süti tetejére, idény gyümölcs izlés szerint

1.  Egy tálba alaposan összekeverem a liszteket, a búzadartát, a cukrot, a csipet sót, csipet kurkumát és a sütőport. Hozzáöntöm az olajat, a tojásokat és az aludtejet és jól elkeverem. Sütöpapírral kibélelt tepsibe öntöm.
2. A gyümölcsöket kis darabokra vágom és összekeverem a cukorral és a fahéjjal. Az édes fahéjas bundába öltözködött gyümölcsöket a tésztán eloszlatom.  kb 35 - 40 percig 180 fokon sütöm.

A tepsi mérete: 30x 20 cm
A csésze 2,5 dl-es





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése