2011. szeptember 2., péntek

Iskolakezdés!!!

 
Borsika

Hát kérem szépen ez a nap is eljött! Én nagyon vártam már...másik részről meg nagyon nem!!! Újra rendszer szökik az életünkbe, mert nyári szünetben nagyon lazák lettünk. Hozzáteszem az egész nyár arról szólt, hogy a kötelezően feladott meséket tömörített mondatokba szedjük, amire szülői segítséggel szerintem egyik gyerek sem képes 2ik osztályból kikerülve, de ez az én egyéni problémám...A számat hiába koptattam az esős nyári napokon, hogy gyorsan csináljuk meg, és akkor túl leszünk az egész hisztérián. Nem..az én fiam még tegnap este 8kor írta az utolsó mesét, mert minek kapkodni. Én mint viszonylag következetes szülő, hetet-havat összeígértem a apukával együtt, csak készüljön már az a mese...Még egy ausztriai vidámparkozás is képbe került (élménybeszámoló is érkezik róla, fényképekkel együtt) augusztus utolsó napjaiban, és az én fiam akkor is megígérte,hogy elkészül indulás előtt, de nem jött össze. Remélem a tanítónéni kellőképpen kipihente magát a nyáron,és elhagyta spártai szokásait (év végén már kemény volt mint az orosz tél)!!!
Megkezdődött...ezt nem lehet szépíteni!

Mindenkinek nagyon jó évet az iskolában!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése