2012. június 5., kedd

Na és mi van a front után

El is felejtettem megörökíteni ezeket a fontos pillanatokat! Nos, igen!
A legutóbbi front után ( ó, istenem, hiszen csak frontos nap van!!! ;-)))), amikor Kis Mazsola már este 8-kor aludt (ó áldott front), én békésen végeztem még az elmaradt házi munkát (mosogatás, á, dehogy újságot olvastam és Tv-t néztem, mert arra maradt a legkevesebb idő) és mindenféle egyéb dolgot. Persze nem figyeltem az időt, csak élveztem, hogy egy kicsit magammal foglalkozom (hű, de önző!!! De nagyon jó volt, én mondom!) Így aztán hamar elszaladt az idő és gyorsan éjfél lett!
Gyorsan lefürödtem és ágyba bújtam. De mintha éppen, hogy csak lehunytam volna a szemem, máris kiált nekem Kis Mazsola:
- Anya! Gyere!!!!  Ó, gondoltam még biztosan nem lehet reggel (én naiv, ebbe ringattam magam), csak éjszaka felébredt a kisfiam és nem tud visszaaludni. Bár furcsa volt, hogy nagyon világos volt, de betudtam annak, hogy még félig alszom. Átmentem Kis Mazsoláért, átvittem az ágyunkba, majd gondoltam összebújunk Mazsola baba szopizik kicsit és együtt alszunk tovább!
Micsoda Csipkerózsika álom. Az eleje még csak csak, de alvásról már szó sem lehetett! Majd óvatosan ránéztem az órára és fél hatot mutatott! Ó, Mária! Ez nem lehet igaz, gondoltam! Biztos csak viccel az én kis drágám. De egyáltalán nem volt kedvem nevetni. Inkább sírni. Ó, átkozott front!
Kis Mazsola beindult! Ő- velem ellentétben - kialudtam magát. Hiába időben elaludt.
De ez még nem volt elég! Előkapta a a vadonatúj matricás albumát és enyhén kábult édesanyját felszólította elég hangosan, hogy akkor most ragasszunk!
-Anya! Ragasszunk!!! Hol van a Pupu (teve, esetleg dromedár, vagy ahogy Ő mondja Dromadár!).
Így esett, hogy anya már fél hat után 5-10 perccel tevéket kergetett, koalákat simogatott, és kígyó bőrbe bújt!
De ezzel még nem volt vége a megpróbáltatásoknak!
Kis Mazsola délutánra olyan fáradt volt, hogy kb 16 óra körül elaludt. Olyan fáradt volt, hogy addigra teljesen kidőlt. így az esti alvás megint csúszott és minden kezdődött előről4
Ó FRONTOK, FRONTOK!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése