2012. június 27., szerda

Good Food

Hamarosan megint itt a kánikula! Legalább is azt mondják a jósok. Na és nem mellesleg a kisfiam is, mert már napok óta nem alszik rendesen! Sajnos!.-(((( De jó az benne, hogy újra jön a fagyi szezon, mert hogy ilyen hidegbe kinek van kedve fagyit nyalni?!! (nekem, mindig!!! ;-)))))))

Valamelyik késő éjszakai órán, mikor szintén nem tudott aludni, gondoltam valami hasznossal ütjük el az időt. Fagyizunk!!! Igazán jó elfoglaltság ugyebár este 11-kor. Még szerencse, hogy előtte nap kinéztem ezt a szuper receptet a Good Food újságból. Banán fagyi!!! Először azt gondoltam, hogy nem fog működni. De mint mindig most is egy szuper recept és szuper édesség kapunk!! Érdemes kipróbálni, gyors, könnyű és egészséges is.

Gyors banánfagyi

(az újság 15. oldaláról csábít)

Hozzávalók:
4 érett banán, 3-4 evőkanál tej, 2 evőkanál mandulapehely, 2 evőkanál trüffel vagy csokiszósz (készen kapható)

1. Törjük darabokra a banánokat és fagyasszuk legalább 1 órát.
2. Ha megfagyott turmixoljuk a tejjel a kívánt állagúra. Szórjuk meg a mandulapehellyel, öntsük le a szósszal és már tálalhatjuk is.


Saját tapasztalatok:
Tökéletesen alkalmas a már túlérett banánok megmentésére! Annál jobb minél érettebb. Isteni édes. Apa akkor szereti amikor teljesen krémes, nincsen benne egyetlen aprócska banán darab sem. Én pedig szeretem a banán darabokat benne!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése