2012. augusztus 3., péntek

Súlykontroll program 3. nap

Nem tűntem el, csak tegnap nem voltam valami jól és elaludtam Kis Mazsolával. Így nem került semmi a bejegyzésbe. De nem adom fel. Bár kissé nehéz, mert egy csomó finom gyümölcsöt és zöldséget nem ehetek, de kitartok, mert csak egy hétig tart ez a nagy szigor!!! Utána már lehet dinnyét, barackot, sárgarépát, rizst stb enni.


Reggelire a szokásos zabkásámat eszem..... Már megszoktam, hosszú ideje ez a reggelim. Nagyon jót tesz az emésztésemnek, főleg, ha megfelelő mennyiségű vizet vagy gyógyteát iszom utána.
Ebéd
Csirkenyárs színesen


Hozzávalók
2 fél csirkemell, 1 zöld és egy piros színű paprika, só, bors, 2 evőkanál szójaszósz, 1 evőkanál méz, pálmazsír a sütéshez.

  1. A csirkemellet felkockázom, a paprikákat megmosom és szintén kockákra vágom fel.
  2. Majd a csirkemell kockákat sózom borsozom és bepácolom a szójaszószos mézes pácba.
  3. Ezután saslik pálcára fűzöm a paprikákat és a húsokat.
  4. Pálmazsírban pirosra sütöm a nyársakat.





Vacsora
Könnyű uborka saláta házi görög joghurttal



Hozzávalók:
1 uborka, 1 pohár natúr joghurt, 1 kis fokhagyma, só, 5 dkg feta sajt, 1 evőkanál olívaolaj

1. A görög  joghurt elkészítéséhez a natúr joghurtot 10 percre egy textillel kibélelt szitában csepegtetjük. Oly krémes lesz, hogy kedvünk lenne azonnal bekanalazni az egészet.
2. Az uborkát meghámozzuk és apró kis kockákra vágjuk. A fokhagymát vékonyan felszeleteljük. A feta sajtot felkockázzuk.
3. Már csak össze kell keverni az uborka kockákat, a görög joghurttal, fokhagyma szeletekkel, sóval és sajttal. A tetejére öntjük az olívaolajat

Én még szórtam rá egy pici provance fűszerkeveréket. Hmmmm.....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése