2012. december 14., péntek

Adventi naptár Neked! 14.

December 14.


Angyalszárnyon küldeményem érkezett.
Rá volt írva csomagomra: Szeretet.
Felnyitottam melengetem szívemben.
Csoda történt, megváltoztatott engem.
Reményeink hírnökei az Angyalok.
Leszállnak, s szívünk máris mosolyog!
Halkan súgva mondják el nekünk,
Karácsonykor megváltozhat életünk.
Általunk lesz fényesebb a Karácsony
Szeretteim arcában ma azt látom,
Hogy szemük tiszta örömtől ragyog,
mikor mindenki egymásra mosolyog.
Csillagszórók felszikrázó fényében
fahéj-illatú, langy-meleg estében.
Ajándékot hordoz a szeretet,
Angyalszárnyak simogatják
szívemet.
/Jakab Anikó/

Egy kis ajándék:
Ha teheted, szerezz magadnak egy szabad fél órát. Tudom, nem egyszerű, de engem az pihentet a legjobban, ha feltehetem a lábamat, szerzek egy jó kis újságot, esetleg egy finom KV-t és már kész is a saját wellness!!!
Igen, akarom!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése