2011. augusztus 29., hétfő

Ajándék kis mazsolának

Már régóta szerettem volna barkácsolni egy testmagasságmérőt kisfiamnak. Most neki láttam.
Be kell valljam Tilda rajongó vagyok. Így könnyen esett a választás az általa készített állatkákra.
Lesz rajta csiga biga, vagy ahogy kis mazsola mondja "Ciba Biga", szitakötő, Béka és ha sikerül méhecske is.
Összeválogattam az anyagokat:
"Ciba Biga"

Szitakötő

Cica


Tehát a szabásmintákat az anyagok visszájára fektettem, átrajzoltam is kivágtam, majd összevarrtam őket. Varráskor ráhagytam kb. fél cm varrásráhagyást.
Íme félkész állapotban:
A kivágáskor, ahogy a képeken is látszik szépen bevágtam az anyagot, hogy könnyebben ki tudjam forgatni.
Félig készen:

Sajnos a technika ördöge nem engedte, hogy a szabásmintákat most feltegyem, de nagyon dolgozom rajta.
Hamarosan jön a folytatás...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése