2012. szeptember 12., szerda

Kilófaló finomság és helyzetjelentés!!!

Tegnap mérlegre álltam. Gondoltam, hogy megnézem, mi a helyzet! Mit hozott a konyhára illetve vitt el a Konyháról a Kilófaló életmód!
Örömmel tapasztaltam, hogy még egy kilogramm mínuszban vagyok! Így két hete élek Kilófalóként és már a harmadik kilómat faltam fel! Bocsánat le, át össze, vissza! Mindenki tudja ossza be magának (mondja a kabaré!!!) Juppi!!!!!! Erre nem számítottam!!! Így most már nem egész 2 kilogrammra vagyok a terhesség előtti súlyomtól! Ez igazán boldoggá tesz! De nem csak ez a cél, hanem még mínusz 10 (esetleg 15 )kiló!
Kíváncsian várom az újabb Kilófaló finomságot!!!

Pozsonyi  spenótos táska


Ebben a receptben keverednek az autentikus ízek a modernekkel. A pozsonyi kiflibe töltöttem egy kis felturbózott spenótot! a párom szerint nem eléggé! Jöhetett volna bele egy kis füstölt sajt, apró kockákra vágott főtt tojás....hmmmm. De így is istenei! Kis Mazsola azon melegen (langyosan) becsókolt belőle 2 darabot!

Hozzávalók:
25 dkg Kilófaló kelt tészta liszt keverék, 10 dkg Delma light margarin, 1 tojás, 1 dl tej, 2 dkg porélesztő, 1 csapott evőkanál eritritol, 1 teáskanál só
25 dkg  mirelit spenót, ízlés szerint só, fokhagyma, 5 dkg joghurt
1 tojás felverve a kenéshez

1. A liszttel elmorzsoljuk a margarint, majd hozzáadjuk a tojást, tejet, az élesztőt, édesítőt és a sót.
2. A tészta kissé lágy lesz, de a pihentetés során felszívja a folyadékot és meg is kel.
3. A mirelit spenót ha felolvadt ízesítjük sóval, fokhagymával és hozzáadjuk a joghurtot.
4. A tésztát kb 2 mm vastagságúra nyújtjuk és felvágjuk kb 10x10 négyzetekre. (na ez nekem nem sikerült, volt ott kisebb és nagyobb is;-)))))
5. A négyzeteket szépen körben megkenjük a felvert tojással, hogy majd összeragadjanak. A spenótos tölteléket a négyzet közepébe tesszük, majd félbehajtjuk és alaposan összenyomkodjuk a tésztát.

6. Sütőpapírral bélelt tepsibe tesszük. A táskákat megkenjük a maradék felvert tojással és 180 fokra előmelegített sütőben 15 perc alatt készre sütjük.



Kiszámoltam a kalória tartalmát, persze ez csak tájékoztató jellegű, mivel nem vagyok dietetikus. De a közkézen forgó kalória és tápanyag táblázat alapján készítettem el. Én 16 darab kis batyut készítettem! (minél több darab legyen belőle;-)))))
Az egész kalória értéke:  1422  kcal
1 darab kalória értéke:     88 kcal

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése