2012. szeptember 7., péntek

Pisi vagy nem pisi??!!!


Félig csupaszon!!!

Ahogy korábban már jeleztem Kis Mazsola elindult a szobatisztaság rögös útján. A nyár őrült hevében igyekeztünk a lehető legtöbbet csupaszon tölteni (mármint Mazsola baba) Nem mellékesen nem is hiányoztak a ruhadarabok, hiszen mi felnőttek is igyekeztünk megszabadulni minden felesleges ruhadarabtól a hőségben.
Ennek egyenes következménye lett, hogy aminek csurogni kellett az meg is tette.
Én naiv anyuka kérdezgettem drága magzatom:
-Pisilni nem kell kis fiam? - kb 5 másodpercenként.....
Mire az én kis drágám az első időben nem is reagált. Majd aztán közölte kisvártatva:
-Nem...
Ez így ment napokig, mint napokig hetekig.
Közben a leendő óvónénink nagyon kedvesen megnyugtatott:
- Kedvesem, nem kell aggódni, majd meglátod egyik napról a másik napra kialakul a szobatisztaság. A lényeg, hogy NEM KELL AGGÓDNI!!!!!
Ó, istenem! Hát hogyne aggódnék! (biztosan igaza van, de én mint első gyermekes anyuka.....)
A kevésbé látványos aggódás helyett tettük a dolgunkat. Amikor lehetett Kis Mazsola meztelenül volt. Én pedig sűrűn kérdezgettem a kis drágámat. Egyszer aztán az alábbi édes kis történet esett meg velünk.
Kis Mazsola szalad felém.
-Anya, anya pisilni kell!- mire én őrülten sietek,- hátha el tudjuk kapni a pisit- felkapom a csimotát és sietek vele kis a lakásból. Fütyi elő - ó istenem, a méret kissé gondot okozott- pisilés imitáló hang (pspsps.-)))) Várakozás..... Majd az én drágám közli velem:
- Anya elzárták a csapot bácsik! - anya kacag, kis fütyi elcsomagolódik a lábacskák közé?-)))
Megy tovább minden, játszunk, beszélgetünk... Egyszer csak újra:

-Anya, anya pisilni kell!- mire én őrülten sietek,- hátha el tudjuk kapni a pisit- felkapom a csimotát és sietek vele kis a lakásból. Fütyi elő, pisilés imitáló hang (pspsps.-)))) Várakozás.....
Majd az én  kicsi drágám közli velem:
- Anya elzárták a csapot a bácsik! - anya kacag, kis fütyi elcsomagolódik a lábacskák közé, elé?-)))
Az én drága angyalom ezt még eljátszotta egyszer-kétszer, egyre sűrűbben.
Egyszer csak Mazsola megáll a szoba közepén, lehajtotta  kis fejét, a szemecskéit a földre illetve kicsit feljebbre (kis fütyire) szegezi, majd közli:
- Anya kinyitották a csapot a bácsik! - ezzel a szóval megnyílt a kis kerti csap Kis Mazsola lába közt és bőségesen meglocsolta rózsavízzel a szőnyeget.
Mindannyian dőltünk a nevetéstől.
Majd ahogy teltek a napok Kis Mazsola egyre biztosabban jelzett -és nem csak jelzett hanem esemény is volt- hogy pisilni kell. Tényleg igaza volt a mi óvónéninknek, egyik napról a másika szobatiszta lett a kis fiúnk.  Igaz egyelőre csak nappal..... de majd a többi is alakul!


Lóg, aminek lógnia kel!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése