2012. április 3., kedd

Végre, végre,végre!!!

Ma végre megérkezett a GOOD FOOD áprilisi száma! Mikor meghozta a postás, Kis Mazsolával éppen nagy ablakpucolásban voltunk! (hát mit mondjak ő inkább maszatolta a frissen mosott ablakot:-)))) Így hát azonnal nem tudtam megnézni. Várnom kellett estig. De ez a huncut kis csimota nem akart időben elaludni. Nem tudom ki hogy van vele, de a mi napirendünket teljesen gallyra tette az óra átállítás.
No, mindegy is, majd csak alakul majd....
Szóval este fél 11-kor jutottam a mindennapi betevő Good Food magazinomhoz. Akkor azonban megadtam a módját. Mikor csend telepedett a lakásra (Kis Mazsola közel 1 órás mondókázás, éneklés után hajlandó volt álomba szenderülni) kilopakodtam a nappaliba, kényelembe helyeztem magam és nekiláttam megnézni. Kezem ügyébe helyeztem némi kekszet (nem találtam mást, csak a kisfiam állatfigurás kekszét), csak hogy még magasabb szintre emeljem a gasztronómiát és békésen olvasgattam. Ilyenkor még nem olvasok el mindent, csak mazsolázok benne(stílszerűen...) Jaj, de jó!!!
Hamarosan indul az április szám próbafőzése!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése