2012. április 25., szerda

Good Food Április

Amikor megláttam az újságban a spárgával készült recepteket, azt gondoltam, na ezeket nem hiszem, hogy ki fogom próbálni. Aztán apa haza állított egy csokor gyönyörű zöld spárgával, szerelem volt első látásra.
Már nem gondolkodtam, tudtam, hogy ezt a sonkás, spárgás, tészta ételt ki fogom próbálni. Annál is inkább, mert Kis Mazsola imádja a pennét.

Penne sült spárgával, pancettával és koktélparadicsommal
(az újság 56. oldalán pompázik)


Hozzávalók:
400 g penne, 500 g zöld spárga (3 darabra vágva) 2 evőkanál olívaolaj, 6 szelet pancetta (darabokra vágva) 200 g koktélparadicsom (félbevágva) maréknyi friss bazsalikomlevél, a tálaláshoz reszelt parmezán

1. A tésztát főzzük ki sós vízben. A spárgát tegyük a tepsibe, locsoljuk meg olívaolajjal, tegyük mellé a pancettát és 200 fokon (légkeverésen 180 fok, gázsütőben 6-os fokozat) süssük 10 percig. Adjuk hozzá a koktélparadicsomot és süssük további 5 percig.
2. Szűrjük le a tésztát, és öntsük át a tepsibe. Sózzuk borsozzuk, szórjuk meg a széttépett bazsalikomlevelekkel. Keverjük össze jól az egészet, majd tegyük át egy nagy tálba. Hintsük meg reszelt parmezánnal.

Tapasztalataim:
Pancetta helyett jóféle házi sonkával készítettem és igen a bazsalikom és a reszelt parmezán feltette az I-re a pontot. Isteni, ezt mindenkinek ki kell próbálnia!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése