2012. április 8., vasárnap

Las minute süti nemcsak locsolóknak....

Igen, ez már tényleg az utolsó perc, nemsokára jönnek a locsolók és valami finomsággal meg szeretném kínálni őket!!! Ekkor pattant ki a fejemből az ötlet. Miért ne csinálhatnék süti tojásokat....
Hmmm. Mi is kell hozzá? Egy kis piskóta maradék, némi csokoládé (Kis Mazsola csoki nyulacskái és tojáskái..... ajajajaj), ici-pici rum aroma, színes cukrok, csoki reszelék.


Húsvéti piskótatojás


Hozzávalók:
Piskóta morzsa, olvasztott csokoládé (a morzsa mennyiségétől függően), rum aroma, esetleg RUM:-))), színes cukor, csokoládé forgács, kókusz reszelék, kevés fehér csoki olvasztva

1. Az olvasztott csokoládét összekeverjük a piskóta morzsával. (addig olvasztgattam Kis Mazsola csoki nyulacskáit, míg formázható lett a morzsa, persze ezt csak akkor mertem csinálni, mikor elaludt az én kis angyalkám....)
2. Pár perce kitettem a hidegre, majd tojásokat formáztam a masszából, színes cukorba, kókuszba, csokiforgácsba hempergettem  vagy az olvasztott fehér csokival megírokáztam és muffin papírba tettem őket.  Jöhetnek a locsolók!!!!
(Kis Mazsola tuti befutó, mert már ma kilocsolt rám egy flakon Nyuszi kölnit!!)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése