2012. április 14., szombat

Ünnepeljünk!!! (csokival.:-)))))))

Nos, igen már húsvét előtt véget vetettem a 90 napos diétámnak. Talán egy-két nap maradt el, de már nagyon nem bírtam a monotonitást. De el kell hogy mondjam, hogy mínusz 8 kg-mal kevesebb a súlyom a kezdetekhez képest.
Nagyon örülök neki. Nem volt célom, hogy gyorsan fogyjak sokat, (persze az lenne a legjobb!!!), inkább arra törekedtem, hogy szépen lassan olvadjanak le rólam a kilók és ne is térjenek vissza!
Ezt persze meg kell ünnepelni! Mi mással mint csokoládéval. Illetve majdnem csokival. Régi-új szerelem! Kölcsönbe kaptam egy könyvet: Csokoládé édes & sós címmel. Mondhatom nem lehet ellenállni. Annyira guszták egytől egyig  a csokis sütik és ételek, hogy mindet ki szeretném próbálni.Hmmmm...
Íme az első:

Kakaós kosárka
(én inkább extra kakaós ostyának hívom)



Hozzávalók:
25 dkg liszt, 12,5 dkg cukor, 6 dkg kakaópor, 6 dkg cukrozott kakaópor, 12,5 dkg margarin, 1 tojás, 2,5 dl vörösbor, 2 cl rum, csipet só, csipet szerecsendió reszelék

1. A lisztet, a kétféle kakaót, a sót és a szerecsendiót összekeverjük.
2. A tojást kissé összehabarjuk, összekeverjük a borral és a rummal.
3. A lisztes keverékhez adjuk a puha margarint és a tojásos keveréket.
4. Lágy puha masszát kapunk, amit ostyasütőben kisütünk.

Ha kisült fel lehet tekerni, mint egy szivart, vagy egy kis tálkára simítani, hogy kis kosárkát kapjunk. (jó lesz majd fagyinak)


Én nem bírtam ellenállni, természetesen tejszínhabbal ettem. Hmmm....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése