2012. július 6., péntek

Megint megjelent!!! Igen!!! GOOD FOOD!

Én nem is tudom, hogy korábban miért nem jelent meg nálunk ez az újság nálunk! minden hónapban alig várom, hogy megérkezzen. Most egy újabb dolgot eszeltem ki! Az újság felépítését követem. Ugyanis
minden hónapban van :
Napi menü
A Good Food séfje
Fő az egészség
Szezonja van
Hétvégére
Hónapról hónapra" poszt".


 Most ennek mentén minden héten igyekszem elkészíteni valamit minden kategóriából. 
Így talán nem veszem el a receptek sokaságában!


Kezdtem is az elején! Azért is tetszik, mert egy edényben elkészül, könnyű, szuper ízkombináció, Bazsalikom. Hmmmmm...


Nyári bazsalikomos csirkepörkölt


(az újság 10. oldaláról csábít)


Hozzávalók:
1 evőkanál olaj, 8 csirkecomb, 1 evőkanál liszt sóval és borssal ízesítve, 2 piros kaliforniai paprika felkockázva, 12 szem újburgonya félbevágva, 150 ml fehérbor, 200 ml szárnyasleves-alaplé, 20 g bazsalikomlevél, ropogós kenyér a tálaláshoz


1. Melegítsük fel az olajat egy nagy tűzálló edényben. A csirkecombokat forgassuk meg a a sóval borssal ízesített lisztben és süssük aranybarnára az olajban a combokat.
2. Tegyük a paprika kockákat és az újburgonyát a combokra, pirítsuk még 3-4 percig. Öntsük fel a fehérborral, alaplével. Ízesítsük sóval, borssal, és lassú tűzön főzzük, míg a combok jól átfőjenek. 
3. Végül keverjük hozzá a bazsalikomot, főzzük még 5 percig. Tálaljuk ropogós kenyérrel!


Saját tapasztalatok:
Annyira finom szaft képződik alatta, hogy ki lehetne mártogatni az egészet!!! nekem csak narancssárga paprikám volt itthon, de így is jó!!!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése