2011. november 2., szerda

Csak csoki... és alma


Kicsit a gyermekkorom világa derengett fel. No azért nem vagyok annyira vén, de hát nem is tegnap volt, mikor a nagyapám ezt a finom édességet készítette az unokáinak. Senki nem emlékezett rá a családból, csak az anyukám és én.
Annyira, de annyira finom, hogy azonnal dupla adaggal kellett volna kezdenem!!! De én elkövettem azt a hibát, hogy szimpla adagot csináltam. A fényképekhez szinte el kellett dugnom pár szeletet a család elől és előlem is!!!
A csokis alma szeletekben egyesül az alma kellemesen savanykás íze a csokoládé kissé kesernyés zamatával. A bársonyos csokoládé álarc alatt lapul az alma igazi arca. Nem lehet abbahagyni! Szerencsére olyan gyorsan elkészül, hogy mire megírom ezt a bejegyzést, már kész is lenne.
 Íme hát gyermekkorom felejthetetlen édessége.

Hozzávalók:
2 savanykás alma, 1 tábla étcsokoládé, de lehet tejcsoki is, 1 evőkanál olaj

1. Az almákat meghámozom és kiveszem a magházát. Kb fél cm-es szeletekre vágom.
2. A csokoládét vízgőz felett felolvasztom az 1 evőkanál olaj hozzáadásával.
3. Az olvasztott csokoládéba mártogatom az almaszeleteket, és sütőpapírral bélelt tálcán megvárom- ha megtudom- hogy a szeletekre rádermedjen a csoki. Jaj, de hosszú idő!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése