2011. november 12., szombat

Megkezdődött!!! Végre!!!

Az igazság az, hogy a kényszerszünetünk előtt már beszereztem az első újságokat, könyveket és előástam a tavalyiakat és az azelőttieket. Majd aztán mindig különös hangulat lesz úrrá rajtam .Körülveszem magamat újságokkal, ötletekkel, képekkel, emlékekkel. Egyszerűen imádom. Imádom nézegetni, barkácsolni, sütni, főzni.  Majd papírra vetettem az ötleteim egy részét, de tényleg csak egy részét, mert azok folyamatosan jönnek. (hál istennek ;-)))))
De minden évben azt gondolom, hogy rengeteg időm van és hogy ráérek csinálni mindent, és hogy mindenre van időm, és hogy mindet meg tudok csinálni...... HISZEN HOL VAN MÉG KARÁCSONY!!!!!!
De aztán rá kell jöjjek, hogy nagyon közel van és ha nem szervezem jól az életünket, akkor sok minden kimarad és lemarad. Ráadásul feltornyosul és csak ideges és szomorú leszek tőle. Hát nem hagyom!!! Ahogy magamnak szoktam mondani: AZÉRT SEM HAGYOM MAGAMAT!!!
Így van ez most is. Most megpróbálom számba venni, mit is szeretnék barkácsolni, főzni, sütni, díszíteni adventre, karácsonyra. Majd aztán neki látok a megvalósításnak szépen sorjában. Á, dehogy is, egyszerre mindent akarok, ami karácsony!!!!
Az első és legfontosabb az idei évi karácsony dosszié elkészítése. Ez lesz a forgató könyve mindennek!
Majd jöhet a többi:


  1. Adventi koszorú készítés, szám szerint 3 darab. Kettő ezekből lehet hagyományos.
  2. Adventi naptár készítés. No ez kissé bonyolultabb. Szám szerint legalább 5 darab.
  3. Advent vasárnapi sütik tervezése. 4 -féle, de kell egy tartalék is.
  4. Házi szaloncukor gyártása (túl korán nem lehet, mert elfogy karácsonyig:-)))))
  5. Ajándékok kitalálása és elkészítése a családnak.
  6. Mézes puszedli sütés, gigantikus mennyiségben!
  7. Mikulás ajándékok elkészítése
  8. Adventi apró sütik sütése
  9. Lakásdíszek előszedése és persze újak készítése
  10. Szent este az egész család nálunk vacsorázik. Ezt előre meg kell tervezni, esetleg kipróbálni az új recepteket :-))))
+1
 De talán a legfontosabb dolog, hogy mindeközben átjárja minden porcikámat a csendes várakozás, öröm, boldogság és a csoda. Mindig, minden adventkor. Egyszerre csak azon kapom magamat, hogy karácsonyi dalokat dúdolgatok, és azt kívánom, hogy örökké karácsony legyen. Már alig várom, hogy újra érezzem és átéljem ezeket az érzéseket.



10 megjegyzés:

  1. a gyermek visszahozza a karácsony örömét, izgalmát :)
    a Nők Lapja advent, Blikk Nők advent, s az Éva magazin adventi különkiadása nagyon jól sikerült, de a tavalyi Éva adventet nem lehet überellni.

    VálaszTörlés
  2. Azt hiszem én arról (Éva magazin...) teljesen lemaradtam. :-((((
    De az idén oda fogok figyelni!! Ha esetleg látoda az újságárusoknál, akkor kérlek jelezz nekem, mert nagyon érdekelne, ha Te azt mondod, hogy jó!!!!
    Véletlenül nincsen meg elektronikusan;-))))

    VálaszTörlés
  3. egy kis ízelítő: http://www.evamagazin.hu/advent/oldal7
    az a baj, hogy szívesen odaadnám, de az ilyenek anyóspajtinál landolnak, s ő vagy csak simán továbbadja az ő anyósának, aki hihetetlenül kreatív, csodadolgokat képes művelni, én is szoktam neki venni ezt-azt kézművesvásárban, hogy ihletet kapjon, pl. hungarocel tojás köré horgolt tyúkot, gyöngyfát csinált, virágokat horgolt, angyalkákat készített, úgy, hogy a kezük kifőtt tészta volt a hajuk szezámmag, tavaly kapott tőlem textilszaloncukrot egyet, mert drága volt, idén már nagyüzemben gyártja a dédunokája oviscsoportjának, meg pipatisztitó zseníliás ajándékkészítős ötletkönyvet kap, persze alapanyaggal most is Erzsébet-napra :) szóval az újságok vagy hozzá, vagy unokájához vándorolnak, vagy após stukiban kidobja :(

    VálaszTörlés
  4. remélem találsz majd benne jó kis tippeket, anyós pl tavaly ezt alkotta meg: http://www.evamagazin.hu/advent/8850_mezeskalacsbol_viragos_talka.html
    gyönyörű lett, bár az illata miatt kegyetlen kínzás volt számomra, h. meg kellett várni az elfogyasztásával az ünnepek végét :)
    én szeretem magát az újságot is, mert valóban értelmes, értékes, jó felfogású, bár az utóbbi időkben picit sokk volt a reklám, de remélhetőleg több gyenge szám már nem lesz. az idei is megjelent már, két sütiforma van hozzá ajándékba, meg négy kis ajándékkísérő kártya. szintén anyósnak adtam a Blikk nők advenntel+ Nők lapja adventtel együtt. itt-ott lehet néha találni olcsón régi újságokat. de én pl. egyszer írtam nekik, mert az előfizetőknek volt benne cd. amiről mindenki áradozott, s én azt hittem az mindenkinek jár az újság mellé, csak elvesződött a azállítás során, szóval pár napra rá hozta a pósta, pedig nem vagyok előfizető :) szóval a szerkesztőség kedves, ari, szívvel-lélekkel dolgoznak valóban, sztem tuti van a tarsolyukban még egy tavalyi szám, szóval sztem egy próbát, ill. egy mailt megér...sőt, ha meglátják a blogod, még az ajánlójukba is tuti bekerülsz :) mert szeretik az ilyen blogokat. egyébként jó az oldaluk, van rajta pár jó cikk :)

    VálaszTörlés
  5. Hűha. Nagyon nagyon köszönöm!! Tegnap elmentem a postára, újságosokhoz, mindenhova és addig, addig mentem, amíg meg nem kaptam az Éva adventi számát. Még nem tudtam rendesen végig olvasni, de belelapoztam. Nagyon jó!!!!!!
    Köszönöm a sok jóságot!!! Ha látsz valami jót, akkor írj, az információ nem egyformán terjed.

    VálaszTörlés
  6. :) örülök :) üdv. az Éva magazin rajongói táborában :) sajnos nem minden újságosnál vannak a különszámokból-húsvéti, karácsonyi szokott lenni, meg néha késik a megjelenés is :(

    VálaszTörlés
  7. Képzeljétek!!!
    Írtam az Éva magazin szerkesztőségükbe és VAN MÉG A MÚLT évi ADVENTI számból!!! Küldenek csekket és ha befizettem (rohanok a postára vele!!!) küldik a számot! Most már figyelek rájuk! Annyira szuper!!! Természetesen megosztom veletek ha találok valami jót!!!

    VálaszTörlés
  8. :) na ugye? megmondtam, milyen jófejek :) ja és megéri, mert nagyon jó volt az a szám :) azért szeretem, mert gondolkodó, érző, okos cikkek vannak benne, nem mint a többiben, hogy öltözz úgy...ahogy én utcára tuti nem mennék, meg az ötmilliomodik tuti fogyókúratipp, meg a nyolcvannyolcadik ágypraktika, persze minden felszínesen, fogyasztói társadalomra hangolva. ja és ebbe egy olyan kép sincs, ami ízkéstelen, semmitmondó, vagy esetleg túl...hát hogy is mondjam, korai felvilágosításra késztető, ha ne adj Isten a gyermek belelapoz. a cikkek mélyenszántók, gondolatébresztők, nagyon igaz a szlogenje: magamra ismerek :) mellesleg elvileg ma jelenik a decemberi szám, picit drágábban, mint az átlag Éva magazin, de ajándéknaptárral. mondjuk én eddig elajándékozgattam őket anyósomnak, mert fekete-fehér volt, s szomorú, de nagyon-nagyon igényes, s praktikus, szép gondolat tőlük. :) ja és az ajándékaik is mindig jók :)

    VálaszTörlés
  9. még egy kis jóhír: http://www.evamagazin.hu/elofizetes/

    VálaszTörlés
  10. Nagyon ksözsönök minden infót. Holnap loholok az újságoshoz!!!!
    Hát ez az előfizetésiakció is szuper, de még nem döntöttem el,korábban nenm olvastam Éva magazint. De mindenképpen megéri!!

    VálaszTörlés