2011. november 21., hétfő

Indul a visszaszámlálás!!!

Már csak alig egy pár nap van vissza advent első vasárnapjáig! Neki láttam koszorút gyártani! Sikerült 3 darabot elkészítenem. Kettő olyan gyorsan elkészült, hogy azonnal nekiláttam a harmadiknak is.

Az elsőt a gyümölcs kosarunk ihlette. Eddig almák laktak benne, most már karácsonyi gömbök és gyertyák. Annyira egyszerű, hogy muszáj volt megcsinálnom. Ezt még vasárnap reggel is el lehet készíteni.
Szóval kell hozzá egy gyümölcsös kosár, egy kis raklapnyi karácsonyi gömb, egy kis fenyő ág vagy tuja ág, 4 gyertya természetesen és kb 3 méter széles szalag.
A 4 gyertyát a kosárhoz erősítettem, szép masnit kötöttem a karcsú derekukra, a kosárba tettem a gömböket és tettem közéjük egy kevés zöldet. Ja és már kész is van??? Kis Mazsola megszerezte a gömböket és boldogan szaladgált velük a lakásban fel és alá. Kicsi arca finoman kipirult és nagyon boldog volt. Persze én is, nem volt baj, hogy amit előtte hosszú percekig igazgattam, az most szét esett!! De az arcán lévő mosoly mindenért kárpótolt!!! :-)))



A másodikhoz kell szintén 4 gyertya, egy szép üveg tál, lehet szögletes de nekem csak ovális volt, 5-6 karácsonyi gömb (1 legyen nagyobb), néhány kisebb toboz,  3 rúd fahéj, egy kevés tuja ág, és a lényeg egy szép szál mikulás virág. Ez a lelke a koszorúnak!

 
Mónika terítőjén.....
 A gyertyákat ívesen elrendeztem a tálon, közéjük potyogtattam a pici tobozokat és a tuját. A gömböket a tál elejére tettem. A nagyobbik gömböt megtöltöttem forró vízzel (igen!!), óvatosan beletettem egy szál mikulás virágot, szükség esetén levágtam a szárából és a levelekből. De jó ha marad rajta zöld levél is. A fahéjból háromszöget készítettem ragasztópisztoly segítségével, majd ráültettem a gömböt a mikulás virággal. Kicsi aranyglitter spary és csillog mint a csuda.
























A harmadik kicsit, de tényleg csak egy kicsit nehezebb.

Kell hozzá 4 darab kicsi cserép, 4 teamécses, 1 nagyobb koszorú alap, 4 csavar (a pontos típusát nem  tudom, apa adta) egy csomó apró kis termés: toboz mindenféle  kicsi formában, ciprus termés, szárított virág, fél dió, csillagánizs, szegfűszeg, kevés moha, egy kéz szál hamvas nyuszifül (nem kicsi nyuszié, hanem egy növényé...) nálunk az egyik virágosnál lehet venni ilyen apró kis mindenfélét. Nagyon imádom válogatni!!! Ja, egy ragasztó pisztoly, és patron.
A koszorú alapra felcsavaroztam a cserepeket, beletettem a mécseseket, majd jöhet a ragasztás. Kicsit szöszmötölő, de megéri. Majd jöhet egy kicsi arany glitter, és kész!!!







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése