2011. november 20., vasárnap

Függő vagyok!!!!! Indul a kari projekt

Be kell ismernem, hogy függő vagyok. Mikor meglátom az elsőt, meg kell szereznem. Szinte éget a vágy. Kell nekem. Kell nekem. Aztán a következő is, meg a következő is. Vadászok rájuk!
Az újságos más messziről üdvözöl, és nyújtja felém az aktuális példányt, a legfrissebbet. Igen, újság, magazin függő vagyok. Karácsonyi újság. Legszívesebben minden évben, mindet megvenném. Az egész egész újságos állványt. Ja nem az állványt, hanem a karácsonyi lapokat róla. Persze néha vannak akadályai....
Majd aztán a "zsákmányommal" haza térek! Megvárom míg csend vesz körűl! (Kis Mazsola alszik!!!) Az összeset átnézem A-tól Z-ig. Egy betűt mondatot sem hagyok ki, még az apró betűt, hirdetéseket is elolvasom. Nagyon nagyon nagyon élvezem. Végül betemetnek az újságok teljesen.

No, ennek véget kell vetni. Vettem egy mappát, Kis Mazsola választott egy édes Rénszis (rénszarvasos) szalvétát, ráragasztottuk, körbe egy arany szalagot, majd egy kis csillag és már jöhetnek az újságok, magazinok, ötletek, tervek, ajándék ötletek, receptek. Szépen sorjában lefűzve.
Jöhet a KARÁCSONY!!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése