2011. október 15., szombat

Jelentem elmaradt az "E" betű

Az a huncut E betűűűűű


Ez akár lehetne egy tanítónéni kijelentése. De ez apa tette, mikor meglátta a feliratot. Lemaradt az E betű.
Egy Ősz köszöntő ajtódíszt csináltam, míg drága kisfiam aludt délután. Nagyon rendes volt és hagyott kicsit barkácsolni!!



Már tegnap megszületett a fejembe az ötlet és találtam is hozzá szuper kartont. Az egyik egy narancssárga, a másik pedig egy őszi levél mintás, pici csillámmal rajta. A utóbbira ráírtam, hogy WELCOM... és itt maradt le az E betű  :-))).
Egymásra ragasztottam a kartonokat, és díszítésként tettem rá, néhány száraz termést. Alulra pedig függőként rátettem, két sünit és két gombát. Ezt szépen mozgatja a legáramlat, ha elmegyünk mellette.
Végül felülre tettem egy akasztót és KÉSZ...
Gondoltam én, de sajnos az az E betű még mindig hiányzott. Ekkor jött egy ötlet, hogy odategyem egy libegő TÖKRE az E betűt. Drótból hajlítottam egy spirált, erre jöhet a tök és most már tényleg teljesen kész.







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése