2011. október 4., kedd

Őszinte leszek!

Nálunk minden nap történik valami érdekes és izgalmas. No, ez a mai nap, hát inkább fárasztó volt, mint izgalmas. Őszinte leszek, ma fát fűrészeltünk és hordtunk. Kb 5 méter fát. Én nem tudom a pontos mértékegységet, de tudom sok volt. Nagyon sok!!!
 Papi, szomszéd bácsi fűrészelte, mami, később apa rakta hűvös halomba. Kis mazsola és én talicskáztuk. Igen, igen. Kis mazsola közölte, hogy segít. Így is volt, apró kis kezébe fogta a fát, vagy a lehullott kérget és a talicskába tette. Majd mikor elindultam a talicskával, édesen megfogta ő is a nyelet és így cipeltük a terhet a farakásig. Persze így már alig volt súlya!!! ;-)))
Kis mazsola és én délelőtt 10 órától voltunk műszakba, de jól elfáradtunk. Hát ez volt a mai napi program...
Ma csak fényképeket hoztam, mert egy ici- picit elfáradtunk...




Számoljuk az évgyűrűket!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése