2012. május 18., péntek

Good Food május

Kicsit hűtlen lettem a Good Food magazinhoz. No nem azért, mert másik újságból, szakácskönyvből főztem, hanem azért, mert csak a saját receptjeimből válogattam.
De rájöttem, hogy sokkal izgalmasabbak receptek vannak ebben a szuper újságban!
Egy igazi nagy ágyú, egy szuper laktató leves! Erre még a megrögzött fogyókúrázók (lásd én) sem mondhatnak semmi rosszat! Na, jó a levestészta lehetne teljes kiőrlésű, de az az édes kis kagyló tészta ellenállhatatlan benne!

Minestrone 

(a magazin 32. oldalán pompázik!)

Hozzávalók 4 személyre:
1 evőkanál extra szűz olivaolaj, 1 közepes fej hagyma apróra vágva, 2 szál szárzeller, felszeletelve, 1 gerezd fokhagyma finomra vágva, 1 szál sárgarépa kockákra vágva, 850 ml szárnyasalaplé, 2 nagy szem paradicsom, nagyobb darabokra vágva, maréknyi parajlevél felaprítva, 1 kis konzerv (400 g ) vörös vesebab leöblítve, 1 marék kagylótészta, 1 kisebb cukkini kockákra vágva, 2 evőkanál friss bazsalikom levél

1. Egy nagyobb lábosban forrósítsuk meg az olajat. Adjuk hozzá a hagymát, a szárzellert, a fokhagymát és a sárgarépát. Pároljuk kb. 5 percig, amíg a zöldségek megpuhulnak.
2. Öntsük fel a szárnyasalaplével. tegyük bele a paradicsomot, a konzerv babot, parajt, és a tésztát. Forraljuk fel és lefedve kis lángon főzzük 10 percig.
3. Adjuk hozzá a cukkinit, és lefedve főzzük további 5 percig. A tűzről levéve adjuk hozzá a bazsalikomot, sózzuk borsozzuk ízlés szerint.

Saját tapasztalatok:
Nekem illetve a levesnek nem volt elegendő 1 evőkanál olaj, tettem hozzá még egyet!
A leves egyszerűen szuper! Eddig még soha nem főztem szárzellert, de most már tudom, hogy REMEK!!! Mindenkinek ajánlom!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése