2012. május 10., csütörtök

Internet mérgezésem van

Azt hiszem mérgezésem van. Internet és számítógép mérgezésem. Az elmúlt hónapban (hónapokban) naponta lógtam a neten. Megnéztem a leveleimet, a facebook rajongó lettem, és a iwiwt sem hanyagoltam. Olvasgattam, keresgéltem. Ja és blogot írtam, barkácsoltam, sütöttem, főztem szinte minden nap.
Az igazat megvallva, mindezt éjszaka csináltam. (mikor máskor?!) Hiszen ekkor csend, béke és nyugalom vett körül. Kis Mazsola már az igazak álmát aludta, apa néha tv-t nézett mellettem, néha irodai munkáit végezte, vagy aludt. Volt, hogy hajnali 2 óráig dolgoztam. Csendben bebújtam az ágyba és gyorsan, sokat aludtam.
Aztán a múlt héten valahogy elfáradtam, már nem volt kedvem bekapcsolni a gépet sem. Este, mikor Kis Mazsola aludni ment, én is aludni mentem. Be kell, hogy valljam nagyon élveztem Nagyon jó volt a tyúkokkal (na jó a kicsit késői tyúkokkal este 10-kor) aludni menni. A gép közelébe se menni, nem éjszakázni, nem éjszaka "dolgozni". HŰŰŰŰ, de jó volt.
De ma valahogy máshogy volt. Számos csuda jó dolog  jutott eszembe....
Közben kézhez kaptam a GOOD FOOD májusi száma. Megint egyszerűen szuper. Már alig várom, hogy a konyhába jussak és főzhessek.
Dúl a gyógynövény szezon: kamilla, pásztortáska, akác....
Kis Mazsolának bababoltot készítek...
Nyári konyhát és pihenőt csinosítunk mamival....
Folytatódik a kertness....
A nagyi receptjeiből is számos még kipróbálásra vár...


MHK!!!! AZAZA MUNKÁRA HARCRA KÉSZ!!!!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése