2012. május 29., kedd

Megjelent június GOOD FOOD





Egyszerűen imádom, hogy milyen időben megérkezett. Nem is reméltem, hogy még ünnepek előtt megérkezik. De ez nagyon tetszik nekem, hogy ilyen pontosan érkezik. Sőt mi több nem hogy csak pontosan, de jóval korábban érkezik, mint számítottam. 
Bevallom, hogy amikor megjön azonnal nem is nézem meg. Leggyakrabban este, mikor mindenki alszik, akkor veszem elő. Először gyorsan végig lapozom, leginkább csak a képeket futom át. Majd szépen lassan, kezemben egy tollal végig böngészem a magazint. A tollra azért van szükség, mert pontosan megjelölöm melyik ételt szeretném elkészíteni. Az első számban, csak keveset találtam. Ebben a számban azonban szinte mindet megjelöltem. 
Hogy miért szeretem ezt az újságot? Mert mindegy, hogy mit főzök belőle, levest, főételt, köretet, desszertet, mindegyik  szuper lesz és az egész család -még a kicsit válogatós apósom is- imádja! Ez kell nekem! Pontosabban NEKÜNK!
Néhány amiket biztos elkészítek:
Tepsis kolbász gyors hagymás szósszal
Nyári serpenyős csirke
Gyors banánfagyi!!!!
Mediterrán töltött paprika
Mézes-vaníliás madeleine
Cukros esküvői korongok........

Ó, te jó ég az összes receptet ki szeretném próbálni!
Azt hiszem új blogot kell indítanom!!

5 megjegyzés:

  1. ezek közül én is szívesen válogatnék a tányéromra :) mondjuk mindből :) szóval igazi good food-ok készülnek, apósnak már nincs oka-joga válogatni, max. az újságból....lehet kölcsön kéne adni neki is egy más színű tollal... :) sőt a család minden tagjának lenne egy különböző színű tolla, s minden nap más szín teljesülne, már meg is van a heti menü, anyud, anyósodék, mama, ti, kisfiad...:) színes ételpaletta mindenki kedvére, mindenki good foodja :) néha csak ihletet kapni is jó, meglátni egy elfeledett, méltatlanul nélkülözött hozzávalót, elgondolkozni egy ízkombináción, egy merész ízházasításon, netán azt háziasítani...saját szájíz szerint...néha olyan jó dolgokat lehet kisütni, főzni egy ebből ezekkel az anyagokkal, így ez lett-ből :)
    Andi.

    VálaszTörlés
  2. Ez nagyon jó ötlet!!! Majd közkincsé teszem!! Bár, igaz, hogy Apa mindig azt mondja, hogy mindegy mit főzök, mert mindent imád, amit én készítek!!!
    De tényleg szuperek a receptek!!! Hamarosan beszámolok róla!!!

    VálaszTörlés
  3. egy egész este cukorborsót pirgáltam, ez a tevékenység szegény nagyapámra emlékeztetett, no meg a régvolt gyerekkoromra, nem engedtem, hogy más is csinálja, ha már ő nem lehet velem, igaz Dani nem is nagyon versengett a feladatért...de megihletett, s kijelentette, hogy habarásos főzeléket enne belőle, de ha uram bocsá elrontom akkor ugyan ő meg nem eszi. :)

    VálaszTörlés
  4. http://www.fozniakarok.hu/
    jónak tűnik ez az oldal, bár puding próbája az evés, a napokban megpróbálok róla vmit...

    VálaszTörlés
  5. Hmmm, nem roszz! Mindenképpen számolj be nekünk is!!

    VálaszTörlés