2012. május 27., vasárnap

Last minute süti gyermeknapra

Ma nem csak pünkösd van, hanem gyermek nap is! Az én kis Mazsolám imádja ezt a napot. Hogyne szeretné, mikor a nagy szülők extra ajándékokkal halmozzák el! Ez egy szuper ünnep, nem kell várni sem a nyuszit, sem a Jézuskát, de még jónak sem kell lenni. Csupán gyereknek! Én is GYEREK AKAROK LENNI!!!!
No ezt a süti, még az utolsó pillanatban is el lehet készíteni!!! Gyors, finom és szuper egészséges!!!

Könnyű epertorta


Hozzávalók 18 cm átmérőjű tortaformához (nekem 28 cm-es van, így nem lett olyan magas, de szuper így is)

15 dkg teljeskiörlésű  gabonából készült keksz morzsává őrölve (én Lidl-Aldi-ban vásárolt vajas teljeskörlésű kekszet választottam)  10 dkg vaj olvasztott vaj, 50 dkg ricotta, 25 dkg eper összeturmixolva,  20 dkg eper apró kockákra vágva, 5 evőkanál méz, 1 zacskó Dr. Oetker Zselatinfix, 3 evőkanál tejszín
15 dkg eper, 5 dkg porcukor, 1 dl tejszín

1. Az olvasztott vajat és a keksz morzsát összekeverjük, majd a tortaforma aljába tapsikoljuk. (ez tetszett Kis Mazsolának is irtóra).
2. A ricottát, az összeturmixolt epret, a kockára vágott epret és a mézet alaposan elkeverjük. A Zseléfixet feloldjuk a tejszínbe és az epres keverékbe öntjük.
3. A kekszlap tetejére öntjük az epre krémet és már mehet is a hűtőbe dermedni.
4. A tálaláshoz, az epret a tejszínt és a porcukrot turmixgéppel alaposan kikeverjük. A tortaszeletet az eperhabbal tálajuk.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése