2011. december 30., péntek

Indulhat a party!!!

Megint elmúlt egy év! Ezt meg kell ünnepelni! A család együtt, a hangulat szuper lesz remélhetőleg! Valami finomat együnk!! Könnyen és gyorsan elkészíthetőt, hogy ne álljak egész nap a konyhában... PIZZA!!!! Mindenki imádja, ezerféle módon elkészíthető. Van egy tuti receptem.
Nosza, gyerünk a konyhába!!!


Hozzávalók:

3 dl langyos víz, 45 dkg liszt, másfél teáskanál só, ¼ friss élesztő, 2-3 evőkanál olívaolaj, ízlés szerint zöldfűszer (én morzsolt szurokfűt, és rozmaringot tettem bele, és még fél kávéskanál őrölt borsot)

  1. Az élesztőt a langyos vízben felfuttatjuk, majd hozzáadjuk a többi alapanyagot. Alaposan kidolgozzuk a tésztát és kelni hagyjuk kb 40 percet.
  2. A tésztát két részre osztjuk és kerek lappá nyújtjuk, majd megpakoljuk mindenféle finomsággal. Csak a fantázia szab határt!!
A tésztára lehet paradicsomos szószt készíteni. Én a saját gyártású paradicsomlevet kevertem össze sóval, borssal és ízlés szerint fűszerekkel.

A kedvencünk: a tésztát finom tejföllel megkenjük, majd megszórjuk apróra vágott szalonnával és feta sajttal. A tetejére szórunk morzsolt rozmaringot és reszelt sajtot. Mondhatom isteni!!!

Paradicsomos szósz, sonka, sajt, kukorica, hagyma, hmmmm..
Paradicsomos szósz, szalámi, sajt és pepperoni paprika...
A nagy kedvenc a tejfölös, szalonnás, rozmaringos, fetasajtos!!! Ezt ki kell próbálni!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése