2012. február 5., vasárnap

Nincs mit tenni!!!! Olyan finomakat ettem!!!

Hiába, Apa szülinapi bulija olyan jól sikerült, hogy egyszerűen nem tudtam ellenállni. Még a szombati nap nem is volt olyan nehéz, mivel keményítő nap volt, így ettem egy kevés sült krumplit sült krumplival, jó-jó ettem egy-két pogácsát, de perecet NEM. A tortákat nem kóstoltam meg!!! Ez aztán az eredmény! Pedig a puncstorta olyan szép volt, ráadásul kaptunk egy finom tiramisu tortát. HMMMMM. De ellenálltam!!
Viszont ma! Már annyira kívántam enni egy finom vasárnapi ebédet, nemcsak a köretet! Így ettem édesanyám isteni hagyma leveséből, természetesen kenyérkockákkal, sül húst zöldségkörettel. Nagyon finom volt!!!
Na, jó. Holnap úgyis gyümölcsnap következik!!!
Hát így állunk!!!
De az utolsó gyümölcsnap után 90 dkg-mal kevesebb volt a súlyom!!! Szerintem holnap este, pedig előkapom az egyik fitnesz dvd-t és igyekszem dolgozni le a bevitt kalóriából:-)))))))))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése