2012. február 12., vasárnap

Végre elkészült APA és FIA takaró

Elkészültek a takarók. Először Kis Mazsolájé, majd Apáé is. Nem is tudom, melyik örült neki jobban. Talán Apa, vagy inkább Kis Mazsola! Kisfiamnak inkább ágytakarót akartam készíteni, Apának pedig egy extra méretű takarót.
Ugyanis Apa az olyan takarókat szereti, amelyek a lábujjától egészen a feje búbjáig ér. Nos az én párom 2 cm híján 2 m. Így a takaró is hatalmas. kb 2 m széles és kb 2 méter 60 cm hosszú. Én csak giga takarónak mondom. Varrás közben mikor teljesen el voltam keseredve, mert a takaró steppelésekor az alsó anyagot becsípte és eltolta a varrógép, Móni (remélem nem haragszol, hogy megemlítelek),  -aki egyébként a legügyesebb foltvarró és barkácsoló- csak annyit mondott, hogy egy ekkora méretű takaró letűzése, még egy gyakorlott foltvarrónak is nehézséget okoz. Nos, ekkor bevallom kicsit megrémültem, de már nem volt visszaút. Sőt édesanyám varrónő barátnője is csak annyit mondott, hogy egy ekkora, ilyen vastag takarót nem lehet megvarrni ezeken a kis háztartási gépeken! No, ettől még jobban elkeseredtem.
De nem adtam fel!!! Mindenki lekesen dolgozott. Anyósom segített a varrásban, a dédik felváltva vigyáztak Kis Mazsolára.
Édesanyámmal már úgy varrtunk, hogy a varrógép  talpát is levettük. Az anyu húzta az anyagot lassan a tű alatt, én pedig nyomtam a pedált. Közben még a hátam közepén is volt a giga takaróból több réteg. De azért elkészült időre és Apa nagyon örült neki.
De a lényeg az, hogy Apának és Kis Mazsolának egyforma mintájú a takarója.(hiába gyerekek!!!!) Csak a méretben különbözik jelentősen ;-))))
 Most már jöjjenek a képek:

Apa takarója:


 Kis Mazsola takarója:



Egy szégyenlős mosoly :-))) (mobillal)

2 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik!!!!Nagyon ugyi vagy!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szépen köszönöm! Most már egy játszóplédben gondolkodom a szobájába, ja és egy nyári kinti takaróban, amin Kis Mazsola játszhat a fűben a fa latt

      Törlés