2012. február 28., kedd

A ZUMBA AZ ZUMBA

3 hét kényszer szünet után (1. hét technikai szünet, 2. hét hószünet, 3. hét Kis Mazsola miatt szünet, konkréten elaludt a délutáni játék után az ölebe:-))))), ma újra eljutottam Zumbázni!
Már alig vártam a percet amikor megszólal az ismerős zene, és minden apró kis részecském táncolni, mozogna akar. Ez igen ritka esemény, mert az hiszem bevallhatom, hogy nem voltam az a fitnessz (ahogy Apa mondja Fitnesz- Loknesz, inkább az utóbbi:-)))) lady. Sőt, inkább szívesebben ültem el egy kényelmes fotelben, mint hogy mozogjak, sőt, mi tőbb táncoljak!
De a Zumba valahogy más. Egyszerre mozgás (kemény kardió edzés!!), tánc és szórakozás is egyben. Amikor kissé elvesztem a gátlásaimat (de csak kissé), akkor belefeledkezem a táncba (persze nem mindíg lehet táncnak nevezni:-)))), a zene forró ritmusa magával ragad, és egyszerre csak azon veszem észre, hogy fantasztikusan érzem magam, arcom piros, a pulzusom az egekben és HOPP egy pillanat és elsszált az egy óra ZUMBA! 
Aztán haza felé kutyagolva azon gondolkodom, hogy milyen jó is, hogy elmerészkedtem táncolni és hogy jővő kedden (ha nem lesz semmilyen akadály, persze, hogy nem lesz!!) akkor feltétlenülel fogok újra menni ZUMBÁZNI! Remélem a barátnőm is meggyúgyul és együtt mehetünk majd!

2 megjegyzés:

  1. kitartás,gyógyulás, minden ismerős táncos lábunak..

    VálaszTörlés
  2. Köszönjük szépen! Igyekszünk! Mikor látunk már itthon???? Remélem hamarosan!!!

    VálaszTörlés