2012. március 21., szerda

GOOOOOD FOOOOD

Mikor először megláttam a polcon ezt az újabb szaklapot, rögtön tetszett a mérete, a színvilága, és még nem is tudom megmagyarázni, hogy mi. Aztán megláttam az árát és visszatettem a polcra. (ugyanis a kosárban lapult már egy másik szaklap is!!!)
Majd aztán otthon elkezdett az agyam forogni és a gondolataim egyre csak körülötte jártak. Tavaszi ízek, Gordon Ramsay, Hegyi Barbara, 111 nagyszerű recept. Hmmmmm.
Aztán napokkal később apa meglepett vele! Ó, istenem. Drága párom!!!
Akkor, még nem is tudtam igazán milyen szuper újsággal találtam magam szembe. Imádok, minden gasztronómiával foglalkozó könyvet, újságot, tv-műsort, szóval mindent, ami sütéssel, főzéssel kapcsolatos. Sőt, ha ez még kreatív is, akkor aztán lelkesedés a köbön.
De itt még nincsen vége. Kis Mazsola megkaparintotta magának, ezt a bizonyos újságot, és láss csodát, csodálatosan ki tudja belőle választani, hogy mit főzzek belőle. Sőt, mi több nagy kanállal és lelkesen eszik mind ételt, amit ennek a lapnak a receptjei alapján készítek. Számtalan receptet kipróbáltam már és én mondom mindegyik szuper! MINDEGYIK! EGYTŐL-EGYIG!!!
Úgy, hogy indul az újabb sorozat GOOD FOOD!
HAMROSAN!!!!!

2 megjegyzés:

  1. Sziasztok!
    Igen, ez a Good Food valóban remek. Bizton állíthatom, mert a hétvégén több receptet is sikerült megkóstolnom!! Isteni!! Akik pedig készítették hatalmas piros pontot érdemelnek! A kivitelezése például a túrós kalácsnak...hát ahhoz hasonlót ritkán kóstol az ember, és az újságban lévő kép igazán elbújhat a balatonföldvári változat mellett. Az újságot én is végiglapoztam, érdemes rá költeni, és szépen sorban kipróbálni mindet! Garantált siker családon belül!!! (és kívül is)

    VálaszTörlés
  2. Ez teljességgel így van! Már számos receptet kipróbáltam!! Hamarosan jönnek a kipróbált receptek. Persze a fotók nem annyira profik, mint az újságban. De igyekszem!!!
    Lehet, hogy kölcsön veszem a fotóitokat!!!!

    VálaszTörlés