2012. március 20., kedd

Hírzárlat

Igen, én megtettem. Jelentem, szinte teljes hírzárlat volt nálunk 4 napig (na jó, de háromig biztos) Kihasználtam ezt a 4 napot és pihentem. Se számítógép, se net. Nagyon nagyon jó volt.  Újságot azért olvastam. Amit eddig nem volt időm elolvasni, azt most megtettem.
Természetesen közben sütöttem és főztem és nagyon élveztem minden konyhában töltött pillanatot. Persze, mindent fotóztam és beszámolok róla!
Igaz, a 90 napos fogyókúra közben kicsit fel lett függesztve. De hát nincsen háború veszteség nélkül, ahogy a mami mondja.
Az utolsó mérlegelésem szerint megint fogytam 1 kg-ot. (persze, lehet, hogy az most rögtön visszakúszott rám :-((() Kicsit összezavarodtam, hol is tartok már.
Aztán a nagy szünet után kicsit nehezen álltam vissza a régi menetrendre. Igazándiból csak ma sikerült! Bár ma is kicsit vétkeztem, mert ettem a mami isteni sajtos rúdjából. De nagyon igyekeztem. Ja és elvégre ma szénhidrát nap van!
Holnap megint gyümölcsnap!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése