2012. január 17., kedd

17. nap Fehérje nap (2012.01.18.)

Ezt az ételt azért készítem sokszor, mert nem igényel különleges konyhatechnológiai műveletet és gyorsan elő lehet készíteni. Csak sütés, gyors grill és kész is van a remek vacsi.
Tejszínes sült csirkemell


Hozzávalók:
2 fél csirkemell, 2,5 dl habtejszín, só,bors, sajt , kevés kakukkfű

  1. A csirkemelleket szép szeletekre vágom, kissé megklopfolom, ízlés szerint sózom borsozom.
  2. Egy megfelelő méretű hőálló edényt vékonyan kiolajozom, majd belefektetem a szeleteket. Ráöntöm a tejszínt, majd sütöm kb 40-45 percig 180 fokon. Megbököm, ha már puha, akkor ráteszem a sajtot és kissé meggrillezem, hogy szép piros legyen a teteje.
A fiúknak készítettem hozzá zöldséges barna rizst, nekem, én pedig savanyúkáposztával ettem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése