2012. január 19., csütörtök

Vége az alkotói válságnak ....Kis Mazsola játszó párnája

Mióta csinálom a 90 napos diétát, valahogy kevésbé van időm, kedvem barkácsolni. (lehet hogy gömbölyűbben szebb a világ??? ;-))))))
De azért nem hagytam magamat! Már napok óta készülget ez a játszó párna.... Már csak a szivacs hiányzott hozzá, amivel megtöltjük.



















Választottam négy különféle színű textilt, rávasalható közbélést, egy nagy gombot, és egy vastag anyagot a párna aljának.

1. Az anyagokból kiszabtam  22 cm alapú és 28 cm magas háromszögeket, összesen 9 darabot. Majd szépen összevarrtam őket, először kettőt majd a kettőhöz a harmadikat, negyediket. Ebből lesz egy félkör, majd a másik félkör. (nem lesz teljesen félkör.. 4+5 háromszög.)


Móni tanácsai szerint egyfelé elvasaltam a varrást.

2. Rávasaltam a közbélést óvatosan...
  Összevartam a két félkört.
3. Egy vastagabb anyagból kivágtam egy ugyanakkora kört, mint a színes cikkekből állót.
4. Kiszabtam az egyik anyagból egy 15 cm széles és kb 2,5 méter hosszú csíkot,  (nem baj, ha hosszabbat vágunk ki) ez lesz az oldala a párnának.
5. Gombostűvel szépen módszeresen hozzátűzöm a hosszú csíkot a cikkekből álló körre.  (színt a színével összefordítva) Összevarrom az anyagokat.
6. Rátűzöm a vastagabb anyagot a párnára (színt a színével összefordítva ) és összevarrom.
7. Kifordítom és alaposan megtömöm szivacstörmelékkel a párnát. Kb 2 és fél csomag  30 dkg-os szivacs törmelék ment bele a párnába
8. Végül középen egy cérnával összeöltöm a párnát. (én jól megböktem az ujjamat közben....)és oda varrtam egy textillel bevont gombot.



A fényképezéskor csak ez az édes kis mackó rosszcsonkodott a párnán, de hamarosan Kis Mazsola is birtokba veszi az új játékot....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése