2012. január 9., hétfő

9. nap Fehérje nap (2012.01.10.)

Holnap újra fehérje nap lesz!!! Megint jön a mérlegelés! Kíváncsi vagyok mit mutat megint.
No, de térjünk vissza a ragadozó napra. Valami igazán finomat szeretnék enni! Lássuk csak!

 
Csirkenyárs színesen


A sült paprika annyira finom ezen a csirkenyárson, hogy én leginkább azt eszegette róla, míg meg nem kóstoltam a csirkehúst. A szójaszósz és a méz olyan tökéletes kombináció, amelyet nem lehet felülmúlni pácolás terén. De lehet, hogy azért volt olyan finom, mert Kis Mazsola adogatta a hozzávalókat a nyársak elkészítésekor.

Hozzávalók
2 fél csirkemell, 1 zöld és egy piros színű paprika, só, bors, 2 evőkanál szójaszósz, 1 evőkanál méz, pálmazsír a sütéshez.

  1. A csirkemellet felkockázom, a paprikákat megmosom és szintén kockákra vágom fel.
  2. Majd a csirkemell kockákat sózom borsozom és bepácolom a szójaszószos mézes pácba.
  3. Ezután saslik pálcára fűzöm a paprikákat és a húsokat.
  4. Pálmazsírban pirosra sütöm a nyársakat.
Igen, igen, a fiúknak kellet egy nagy kazal krumpilt készítenem, én pedig egy nagy kazal salátával ettem:-)))(((

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése