2012. január 4., szerda

4. nap Gyümölcs nap (2012.01.05)

Ajaj, no ez nem lesz egy egyszerű nap! Már tapasztalatból tudom, hogy a nap végére nagyon unom már az almát, a banánt, a narancsot és mindenféle gyümölcsöt. Ráadásul én nem is vagyok egy nagy gyümölcsfaló. Nem tudok megenni együltő helyemben 2-3 szem almát. Brrrr. Még a hideg is kiráz tőle!
A régi szép időkben, mikor kollégista voltam (2x 4 évig) meguntam az almát. Akkor éhség ellen fogyasztottuk (már akkor is ;-)))) Arról nem is beszélve, milyen nehéz volt a táska a 4-5 kg almától vasárnap, mikor mentünk vissza a kollégiumba.
Aztán este felé mindig az gondolom, hogyha eddig kibírtam, akkor már ezt a pár órát csak fogcsikorgatva is, de átvészelem. Aztán meg az jut eszembe, hogy holnap reggel jön a mérlegelés, mint a profiknál!!! Az mindig jó, főleg az elején, akkor mindig jelentős fogyás látható, akár még két kiló is!!!
Ez nagyon jó érzés, és erőt ad a gyümölcsnapokon is.
Nekem az jött be, hogy óránként eszek valamilyen gyümölcsöt napközben, este felé pedig összekeverek többféle gyümölcsöt egy nagy tálba, teszek rá egy kis mézet, meg fahéjat (esetleg mazsolát), alaposan összekeverem és rájárok egész este. Néha szükséges egy-két nagy pohár víz is :-))))
 De tarts kis kedves diétázó társam, inkább olvasd a blogom unalom és éhség ellen is!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése