2012. január 24., kedd

24. nap GYÜMÖLCSNAP!!! (2012.01.25.)

Már nagyon vártam a gyümölcsnapot, de inkább jobban a végét!! :-))))
Egész nap csak gyümölcs. Nem tudom Ti hogy vagytok vele, de ilyenkor még azt is megkívánom, amit máskor soha!! Ennék én valami húst, valami tésztát, valami krumplit, minden mást csak nem gyümölcsöt. De azért bevallom néha bűnözök.... Ha már nagyon nem bírom, akkor egy nagy tányér salátát gyűrök magamba... Lehet, hogy nem lehet, de valamivel meg kell nyugtatni az éhezőket odabent! No ezekre az esetekre találtam fel az almát. Nem, nem  nem szeretem az almát, már tényleg nem nagyon bírom. De én feltaláltam a spanyol viaszt!
Ha már nem bírom reszelve, vágva, facsarva, akkor megsütöm. Isteni. Egyszerűen imádom sütve az almát. Jó, jó azt sem lehetne, de mikor már kihűlök a sok nyers gyümölcstől, akkor kell valami meleg étel nekem is.
Íme hát a spanyol viasz.

Fűszeres sült alma


Hozzávalók:
ALMA...., pici méz, és fahéj

1. Alaposan megmossuk az almát, a magházát kivesszük, és felszeleteljük. (még régebben kaptam Apától egy helyre kis szerszámot, egyszerre elvégez mindent.)
2. A szeleteket egy sütésre alkalmas tálba tesszük, rászórjuk a fahéjat és ízlés szerinti mézet, majd mehet a sütőbe kb 20 percre sütkérezni kb 180 fokra.













Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése