2012. január 1., vasárnap

A nagy fogadalmak napja!!! u.i.: 0.nap a 90 napos fogyókúrából

Először is:
Minden kedves olvasónknak nagyon Boldog Újévet szeretnénk kívánni!

Másodszor!!!!
Igen, ez a mai nap a nagy fogadalmak napja! Számtalan szép és jó fogadalmat tehetnék, de én csak egy - na jó - inkább kettőt teszek!!
1. Újra belevágok egy kilencven napos fogyókúrába!!
(sajnos az imádott adventi időszak néhány plusz kilót is itt hagyott rajtam).
De már most szimpatikus ez az év, mert hagyott nekem egy plusz 0. napot (a mait). Így nem kell már rögtön elsején belevágnom, ráérek holnap, azaz hétfőn. Még nyugodtan elfogyaszthattam az anyukám fincsi újévi fánkját és némi szülinapi tortát!!! ;-)))))
2. Tovább írom a blogunkat és megosztok mindenfélét Veled, kedves olvasóm.
Így a fogyókúra mindennapi receptjeit, praktikáit (már a második 90 napot gyűröm). A Régi láz (csiga, bonbon) és új sorozatok: Nagymamáink konyhája és 5 perc barkácsolás új részeit is kifundáltam már!!!

+1 fogadalom megpróbálok valami féle sportot elkezdeni (sajnos ide nem számít a Mazsola baba utáni futkorászás, pakolgatás, sétálás, öltöztetés, pelenkázás  5 tusája :-))))

Na, jó elég a fogadalmakból, 
irány 2012!!!
Gyere és tarts Velünk!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése