2012. január 5., csütörtök

5. nap Fehérje nap Jupi!!! (2012.01.05.)

Megint újra fehérje nap (lesz holnap!!!). De már ki is éheztem a fehérjére. Hiába húsevők, ragadozók vagyunk.
Ez egy olyan ideális vacsora, amire az én hús evő családom is azt mondta, hogy HŰHA!!! Szóval ezt nem kell egyedül eszegetni, mert az egész családnak nagyon fog ízleni. Sőt én úgy jártam, hogy alig maradt nekem. Legközelebb nagyobb adagot fogok készíteni.

Sajtos rakott zöldség


Hozzávalók:
1 zsenge cukkini, 2-3 cső színes paprika, 1 nagy sárgarépa, fél fej karfiol, fél fej brokkoli, 2-3 nagy paradicsom, 2 vöröshagyma, 2-3 evőkanál olaj, 2-3 gerezd fokhagyma, 15 dkg füstölt gomolya, vagy bármilyen füstölt sajt, só, bors, kerti csombor, kakukkfű, zsálya

  1. A zöldségeket megmossuk és megtisztítjuk. A cukkinit felkarikázzuk és 2 evőkanál olajon pirosra sütjük.
  2. A paprikákat felkarikázzuk. A sárgarépát felkarikázzuk. A brokkolit, a karfiolt, rózsáira szedjük és kevés sós, cukros ecetes vízben előpároljuk sárgarépával együtt.
  3. A paradicsomot és a vöröshagymát vékonyra felvágjuk.
  4. A feta sajtot vékony szeletekre vágjuk.
  5. Egy közepes méretű tűzálló tálat vékonyan kizsírozunk és a zöldségeket tetszőleges sorrendben a sajttal lerétegezzük, kissé ferdén.
  6. A rakottas tetejét megsózzuk és az apróra vágott fokhagymával és a zöldfűszerekkel megszórjuk. 40-45 percig sütjük közepes hőmérsékletű sütőben.

u.i.: Holnap mérlegre állok!!! Majd beszámolok az első négy nap eredményéről. Remélem más is kedvet kapott a 90 napos diétához! Számolj be Te is! Indítsunk fogyi naplót, fórumot!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése