2012. január 17., kedd

A negyedik gyümölcsnap tapasztalatai és ZUMBA!!!!

Nos, ez a gyümölcsnap már sokkal sokkal könnyebb volt, mint az előzőek! Már nem gyötört az éhség annyira! Nem csurgott a ny...lam sem ebéd közben. Vidáman eszegettem a napi betevő gyümölcsömet, miközben Kis Mazsola krumplis tésztát eszegetett.
Sokkal jobban izgultam az esti Zumba óra miatt. Sajnos apa nem tudott haza érni időben, így Kis Mazsola mamival, papival és dédivel szórakozott (vagy szórakoztatta őket:-))))))), míg én a latin ritmusra lejtettem.
Bár ez kicsit túlzás. Inkább csak próbáltam lejteni. Az előző  alkalommal a terem leghátsó sorában húztam meg magamat, és próbáltam táncolni. Most azonban megfordult a helyzet, a terem elejére kerültem....
Igen, oda, ahol a profik szoktak táncolni. Most én voltam ott. Mit is mondjak, nagyon jó volt, hogy az oktatókat láttam és nem kellett oldalra  kikandikálva lesni a lépéseik, bár így is belekeveredtem (még a saját lábaimba is) Egyszerűen csodálatos ez a tánc. Olyan könnyedén járják és olyan szépen, hogy arra már nincs is szó!
De szerintem a mögöttem állóknak nem volt ekkora  élmény... Még mindig elég kétbal kezesnek éreztem magamat.  Sajnos a jobb és bal összekeveredett, néha csak ugráltam de se ritmusa se normális tánc formája nem volt, annak, amit csináltam. De becsületemre mondom, nagyon igyekeztem.
No, de sebaj. A lényeg a mozgás, és hogy végre kimozdultam itthonról. Ja és természetesen a fergeteges társaság. Mindenképpen el fogok menni jövő héten is!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése