2012. január 25., szerda

5 perc, na jó 10 perc barkácsolás...

Már régóta szerettem volna barkácsolni egy tűpárnát magamnak. Ma aztán sor kerítettem rá. Tényleg gyorsan ment. Igaz picit elődolgoztam, de tényleg csak picit.... Hiába a kreatív hobby kikapcsol.....



Kiszemeltem magamnak egy szép kis cukorkás dobozt. (már régen megettem belőle a cukorkát, pedig most de jó is lenne belőle, ahogy Kis Mazsola mondja "csak egyet kérek" .)Lefestettem a tetejét acryl festékkel. ( no ennyit dolgoztam előre).

Kivágtam egy kb 17 cm-es kört textilből.

Szépen körbe öltögettem, majd összehúztam a cérnát,
így lett egy édes kis labda belőle.
 Kitömtem vattával és meleg ragasztóval beleragasztottam a dobozkám aljába.
 Már jöhetnek is bele a gombostűk és a tűk. A tetejére szintén meleg ragasztóval rögzítettem színes fejű gombostűket. Voila már kész is...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése